بسیاری از کاربران اندروید به اندازه کافی در مورد اسمارت فون هایشان نمی‌دانند!
 
موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

در همین خصوص وب سایت The Street به بررسی این موضوع پرداخته و از جنبه های مختلف، آگاهی و نوع کاربرد دارندگان اسمارت فون های اندرویدی را مورد ارزیابی قرار داده است. این وب سایت در پست خود، ابتدا به مراسم معرفی iOS 6 از سوی اپل () اشاره می‌کند که طی آن Scott Forstall رئیس بخش نرم افزار موبایل اپل، با مقایسه بروز بودن سیستم عامل‌های اندروید و iOS، اعلام کرد که بیش از 80 درصد از محصولات مبتنی بر iOS، آخرین نسخه از این سیستم عامل را اجرا می‌کنند، در حالی که تنها 7 درصد از محصولات اندرویدی به آخرین نسخه از این سیستم عامل بروز رسانی شده‌اند.

Android Smartphones

این موضوع که در گذشته نیز به صورت‌های مختلف اعلام شده بود، اختلاف بسیار زیاد بین دو سیستم عامل را نشان می‌دهد که از چند نظر می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. ابتدا از نظر توسعه دهندگان نرم افزار، به روز بودن می‌تواند نقش بسیار موثری در انتخاب سیستم عامل داشته باشد و شاید به همین دلیل 69 درصد پروژه های نرم افزاری در سه ماه اول سال جاری میلادی برای سیستم عامل iOS در نظر گرفته شده در حالی که سیستم عامل اندرویدی تنها 31 درصد باقی مانده را در اختیار دارد.

یکی از توسعه دهندگان سیستم عامل iOS به نام Jeff Verkoeyen که توسعه برنامه آی پد Facebook را در کارنامه خود دارد، با تاکید بر اهمیت به روز بودن چنین می‌گوید:

« دلایل زیادی وجود دارد که چرا من توسعه برای iOS را دوست دارم. 80 درصد در مقابل 7 درصد بروز بودن سیستم عامل.»

iOS projects VS Android

همچنین اگر درصد استفاده از مرورگر اینترنت سیستم عامل‌های موبایل را (بر اساس حجم ترافیک اینترنت دستگاه های موبایل) در نظر گیریم، مطابق گزارش NETMARKETSHARE با وجود سهم بیشتر تعداد دستگاه های اندرویدی در جهان، مرورگر سافاری (سیستم عامل iOS) با نسبت 61.2 درصد به 18.6 درصد (مرورگر اندروید) با فاصله تقریباً 3 برابری، پیروز میدان خواهد بود.

این موضوع حتی زمانی نگران کننده تر جلوه پیدا می‌کند که بدانیم طبق یک بررسی از  comScore بیش از 70 درصد از کاربران اندرویدی آمریکایی نمی‌دانند که چطور باید از Wi-Fi اسمارت فون خود استفاده کنند  در حالی  که تنها 29 درصد از کاربران iOS تنها از شبکه های موبایل به اینترنت وصل می‌شوند.

تمام این گفته ها از نظر آماری، نشان از اطلاعات کم کاربران اندرویدی از اسمارت فون های خود و یا استفاده به مراتب ساده تر این کاربران دارد. البته اگر این تحقیق به بررسی اسمارت فون های پیشرفته اندرویدی مانند سری Galaxy S سامسونگ یا سری One شرکت HTC پرداخته بود، قطعاً نتایج متفاوتی را شاهد می‌بودیم اما این نکته که کاربران اندرویدی به اندازه کاربران iOS از سیستم عامل و اسمارت فون مورد استفاده خود آگاهی ندارند نیز قابل چشم پوشی نیست.

منبع :

The Street

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب